Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2015

Ιτούδης: «Να έρθει και στην Ευρώπη το μοντέλο του ΝΒΑ»

Τι είπε ο Έλληνας προπονητής για την Ευρωλίγκα, τον Κιριλένκο, αλλά



Υπέρ της άποψης πως το μοντέλο του ΝΒΑ πρέπει να υιοθετηθεί και στην Ευρώπη τάχθηκε ο Δημήτρης Ιτούδης, ο οποίος παραχώρησε συνέντευξη σε ρωσική ιστοσελίδα.
«Πραγματικά δεν καταλαβαίνω ακόμη πως θέλουν να δομήσουν τη διοργάνωση, αλλά ελπίζω πως όσοι εργάζονται για την Euroleague και τη FIBA, κάνουν ό,τι είναι δυνατό για το καλό μπάσκετ», δήλωσε αρχικά στο sport.ru και πρόσθεσε ότι «το άθλημα υποφέρει από τη μάχη μεταξύ των ομοσπονδιών, κάτι που είναι πολύ λυπηρό. Χρειάζονται νέες ιδέες. Η Euroleague έχει αποδείξει πως είναι μια σπουδαία διοργάνωση, επομένως αναμένω την εξέλιξή της για να παραμείνει τέτοια τα επόμενα χρόνια. Βλέπετε, στο τέλος της χρονιάς μόνο μία ομάδα είναι επιτυχημένη, αυτή που κατακτά τον τίτλο. Οι υπόλοιπες ομάδες είναι… losers. Μπορεί να είσαι εξαιρετικός όλη τη χρονιά αλλά να χάνεις στο Final Four. Αυτό είναι απογοητευτικό».
Ζητήθηκε η γνώμη του για τις εξελίξεις στο ευρωπαϊκό μπάσκετ, για να επισημάνει πως «νομίζω πως το καλύτερο θα ήταν να ακολουθήσουμε το μοντέλο του ΝΒΑ, με σειρά αγώνων τόσο στα ημιτελικά όσο και στου τελικούς. Να ξεκαθαρίσω βέβαια πως με αυτά που λέω εκπροσωπώ τον εαυτό μου κι όχι την ΤΣΣΚΑ. Έχω πει ακριβώς τα ίδια πράγματα στον Τζόρντι Μπερτομέου, όταν έτυχε να μιλήσουμε. Πιστεύω πως αν υπάρχουν πλέι οφ στην Euroleague όλα θα είναι πολύ καλύτερα. Ίσως θα πρέπει να το σκεφτούν πιο σοβαρά αυτό».
Συμπλήρωσε επίσης: 
«Γι αυτό καλύτερα να ρωτήσετε τον πρόεδρο, κ. Αντρέι Βατούτιν. Αυτό που μπορώ να πω εγώ είναι ότι το νέο σύστημα θα προσφέρει πολλά «μεγάλα» παιχνίδια στους φιλάθλους, οπότε είναι καλύτερα τα πράγματα».
Ερωτηθείς για το εάν θα αναλάμβανε την τεχνική ηγεσία της εθνικής ομάδας της Ρωσίας τόνισε
«Είναι μεγάλη τιμή να κοουτσάρεις οποιαδήποτε εθνική ομάδα. Αυτή τη στιγμή όμως είμαι προσηλωμένος στην ΤΣΣΚΑ Μόσχας και τη δουλειά που έχω να κάνω εδώ. Περιμένουμε την επιστροφή των τραυματιών. Το μείζον για μένα είναι να δουλεύω καλά με την ομάδα, κι όχι να σκέφτομαι που αλλού μπορώ να εργαστώ».
Παράλληλα, εξέφρασε τη άποψή του για τον νέο πρόεδρο της ρωσικής ομοσπονδίας, Αντρέι Κιριλένκο
«Νομίζω πως θα δούμε σύντομα τα αποτελέσματα της παρουσίας του στην προεδρία της ρωσικής ομοσπονδίας. Είναι σίγουρα όμως μεγάλο προνόμιο που βρίσκεται σε αυτή τη θέση. Έχει εξαιρετική οπτική για το μπάσκετ, δουλεύει πάντοτε σκληρά και είναι αποφασισμένος να βοηθήσει το μπάσκετ της χώρας του. Προφανώς, του το είπα άλλωστε μόλις τελείωσε η περσινή σεζόν. Ήμουν τυχερός που συνεργάστηκα μαζί του για μερικούς μήνες. Είναι εξαιρετικός. Δυστυχώς δεν καταφέραμε να κατακτήσουμε την Euroleague. Είναι παράδειγμα για τη νέα γενιά».
πηγή: sportit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.