Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2015

Ο Ζυγός ανοίγει και πάλι

zigos

Ο ιστορικός χώρος της Πλάκας, ο Ζυγός, η μπουάτ που κόσμησε την Αθηναϊκή νύχτα, η μουσική σκηνή που αγάπησαν χιλιάδες φίλοι της καλής μουσικής, επανέρχεται στη ζωή (και στις ζωές μας) από τις 14 Νοεμβρίου 2015. Σε υψηλό στάνταρ ποιότητας και με διάθεση να ομορφύνει, τουλάχιστον, τις νύχτες μας.

Στις 14 και στις 21 Νοεμβρίου η houseband του Ζυγού, η ελληνόφωνη ροκ μπάντα Άκρως Απόρρητον μαζί με την Ερασμία Μάνου κινούνται στα μονοπάτια της Ροκ αλλά και της έντεχνης σκηνής με τραγούδια που αγαπάμε αλλά και υπέροχες διασκευές. Η νέα σεζόν, «ζεσταίνεται».

Ακολουθεί, από τις 27 Νοεμβρίου και κάθε Παρασκευή και Σάββατο, ο Μπάμπης Στόκας με την Ανδριάνα Μπάμπαλη σε ένα ταξίδι σε κομμάτια των Πυξ Λαξ,  της solo πορείας των δυό τους αλλά κυρίως σε απρόσμενες διασκευές αγαπημένων διαχρονικών λαϊκών τραγουδιών. Μια μουσική ιστορία που συνεχίζει να γράφεται.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.