Ισχυρή έκρηξη σημειώθηκε στις 3:35 τα ξημερώματα στα γραφεία του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών στην οδό Ξενοφώντος 5 στο Σύνταγμα...
Είχε προηγηθεί προειδοποιητικό τηλεφώνημα στο «Βήμα» και στην «Εφημερίδα των Συντακτών», στις 2.51, κατά το οποίο άγνωστος άνδρας έκανε λόγο για τοποθέτηση βόμβας και για έκρηξη εντός 40 λεπτών.
http://fimotro.blogspot.co.ke/2015/11/blog-post_184.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.