Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2015

Βλέπει μπάσκετ του ΠΑΟΚ ο Σαββίδης

Το παιχνίδι της ομάδας μπάσκετ του ΠΑΟΚ με την Ζενίτ Αγίας Πετρούπολης θα παρακολουθήσει από κοντά ο Ιβάν Σαββίδης. 

Βλέπει μπάσκετ του ΠΑΟΚ ο Σαββίδης

Στο «Παλατάκι» για να παρακολουθήσει από κοντά το παιχνίδι του ΠΑΟΚ με την Ζενίτ Αγίας Πετρούπολης για το Eurocup στο μπάσκετ βρίσκεται ο Ιβάν Σαββίδης. 
Αυτή θα είναι η πρώτη φορά στην εφετινή αγωνιστική σεζόν που ο μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ θα δει ένα ματς της ομάδας μπάσκετ. 
Η απόφαση του αυτή για άλλη μια φορά δίνει «τροφή» σε όσους πιστεύουν ότι σκέφτεται την εμπλοκή του με την ΚΑΕ. 
Πλέον, αυτό μπορεί να γίνει περισσότερο εύκολα καθώς ο «Δικέφαλος του Βορρά» γλίτωσε περίπου 800.000 ευρώ από ποσά που όφειλε η ομάδα και μετοχοποιήθηκαν. 
Τον Σαββίδη υποδέχτηκαν στο γήπεδο οι Πρέλεβιτς, Γαλατσόπουλος και Νταβιντιάν ενώ ο μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ χειροκροτήθηκε όταν ακούστηκε από τα μεγάφωνα πως είναι στο γήπεδο.


πηγή: sport-fm.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.