Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2015

0-0 έληξε το αθηναϊκό ντέρμπι


Χωρίς νικητή έληξε το ντέρμπι του Παναθηναϊκού με την ΑΕΚ στο γήπεδο της Λεωφόρου (0-0) με αποτέλεσμα αμφότερες οι ομάδες να χάσουν πολύτιμο έδαφος στην προσπάθειά τους να πλησιάσουν στην κορυφή της βαθμολογίας. Ειδικά για το τριφύλλι που αγωνιζόταν στο γήπεδό του το αποτέλεσμα δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να θεωρηθεί θετικό, ενώ και η εικόνα της ομάδας, παρά το πάθος των παικτών του, ήταν προβληματική στη μεγαλύτερη διάρκεια του ματς.
Ο Γιάννης Αναστασίου προτίμησε το Νίνη αντί του Ατζαγκούν, για το ξεκίνημα του ματς. Ο διεθνής άσος πήρε θέση στην ενδεκάδα, μετά από το καλό παιχνίδι που έκανε στο Κύπελλο. Στο κέντρο της άμυνας ο Σάντσεθ πλαισίωσε τον Ταυλαρίδη, Μαρινάκης και Πράνιτς πήραν θέση στα δυο άκρα της άμυνας, ενώ έκπληξη σίγουρα ήταν η τοποθέτηση του Λουντ στο αρχικό σχήμα στη μεσαία γραμμή, πίσω από το δίδυμο Μπεργκ-Καρέλη στην επίθεση.
Στην ΑΕΚ είχαμε την ιδιαίτερη παρουσία του Γουστάβο Πογέτ στον πάγκο της ομάδας. Προφανώς δεν ήθελε να αλλάξει πολλά πράγματα, αφού ακόμη δε γνωρίζει και τα πρόσωπα. Μπροστά ο Κρισάντους, αντί του Αραβίδη που ήταν τραυματίας. Στον άξονα οι Σιμόες-Γιόχανσον στα άκρα της άμυνας Ντίντακ και Γκάλο και μπροστά τους Βάργκας και Μπαρμπόσα.



Διαβάστε περισσότερα στο http://www.filathlos.gr/component/k2/item/154645-pao-aek

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.