Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2015

Το «Καμπ Νου» έγινε… ερείπια (video)

Ποιος θα το φανταζόταν… Το σπίτι της Μπαρτσελόνα στην καρδιά της Καταλονίας έγινε σκόνη και θρύψαλα. 

Το «Καμπ Νου» έγινε… ερείπια (video)


Ακόμη κι αν πρόκειται για πλάνα από ταινία, η εικόνα ενός «Καμπ Νου» σε… ερείπια είναι σοκαριστική. 
Για τις ανάγκες της ταινίας «Second Origin», που θα προβληθεί για πρώτη φορά στις 6 Οκτωβρίου, το «σπίτι» της Μπαρτσελόνα έγινε μέσω… της τεχνολογίας έρμαιο των φυσικών καταστροφών. 


Tráiler película 'Segon Origen' [ESP] από fcbarcelona 


Making of "Segundo origen" - Escena Camp Nou από fcbarcelona 

πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.