Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2015

Οι REBELETIKO παρουσιάζουν το πρώτο τους τραγούδι: Το πολυβόλο‏




Οι REBELETIKO αυτοπροσδιορίζονται όχι ως μια καινούρια μπάντα 
αλλά ως μια μουσική συνωμοσία και μας συστήνονται 
με το καινούριο τους τραγούδι, το “Πολυβόλο”.
Ο βασικός “σκληρός” πυρήνας των REBELETIKO 
είναι ο Τάσος Γεωργόπουλος (λάφτα - κιθάρα-φωνητικά),
 ο Τάσος Γιαννούσης (μπουζούκι - τζουρά - μπαγλαμά - φωνητικά) 
και η Σοφία Μέρμηγκα (φωνητικά και κανονάκι).
Οι συνθέσεις  τους συνωμοτούν με τους ήχους των ρεμπέτικων, 
των σμυρναίικων, των παραδοσιακών, των λαϊκών 
και κάθε είδους "περιθωριακής" μουσικής συντεχνίας.

Youtube του τραγουδιού "Πολυβόλο"https://www.youtube.com/watch?t=1&v=SwWGoslNPJU

Τα τραγούδια των Rebeletiko τα βρίσκετε και στα εξής σημεία: spotifygoogle play,
deezerakazooitunes και amazon
Υπεύθυνος επικοινωνίας για τους REBELETIKO: Αλέξανδρος Καραμαλίκης akaramalikis@gmail.com


ΠΗΓΗ: MINOS EMI

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.