Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2015

"Χαρά και δέος που αγωνίστηκα στο Καραϊσκάκη"


Ο Γιάννης Γιαννιώτας ευχαρίστησε τον Μάρκο Σίλβα για την πρώτη επίσημη συμμετοχή του με την φανέλα του Ολυμπιακού στο παιχνίδι του Κυπέλλου με τον Πλατανιά, μέσω της συνέντευξης που παραχώρησε στη NOVA.

Ο εξτρέμ των «ερυθρόλευκων» επιπλέον, θεωρεί πως θα βγει κερδισμένος από τον μεγάλο ανταγωνισμό που υπάρχει στο ρόστερ, ενώ μίλησε και για τις προσωπικές του φιλοδοξίες λέγοντας ότι δεν έχει… ταβάνι.
Ακόμα, αναφέρθηκε και στο παιχνίδι του Σαββάτου για τον Ολυμπιακό, κόντρα στην Βέροια στην πόλη της Ημαθίας.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.