Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2015

Ασταμάτητος!


Ο Αλμπέρτο Μποτία ήταν ο... «Πρίγκιπας της Δυτικής Αττικής», οδηγώντας τον Ολυμπιακό στη νίκη με 2-1 επί του Ατρομήτου.
Ο Ισπανός σέντερ μπακ, με δύο τέρματα κατάφερε να δώσει ένα σπουδαίο τρίποντο στην ομάδα του, η οποία έκανε το 8x8 στη Super League. Μέτρια εμφάνιση των Πειραιωτών που... εξαφανίστηκαν από το γήπεδο μετά το 2-0, επιτρέποντας στους γηπεδούχους να μειώσουν με τον Στόιτσεφ (75’). Ευθύνεται για το γκολ του Ατρομήτου ο Ρομπέρτο, ωστόσο όταν χρειάστηκε... δήλωσε παρών!
Με ενδεκάδα... Ζάγκρεμπ παρέταξε τον Ολυμπιακό ο Μάρκο Σίλβα. Ο Πορτογάλος τεχνικός έριξε στη μάχη τον Ρομπέρτο κάτω από τα δοκάρια και τους ΟμάρΜασουακούΜποτίαΣιόβα στην άμυνα. Στο κέντρο, τις μάχες έδωσαν οι Κασάμι, Μιλιβόγεβιτς, Φορτούνης, με τους Σεμπά και Πάρντο στα άκρα. Τέλος, στην κορυφή της γραμμής κρούσης ήταν ο Ιντέγε.



Περισσότερα στο http://www.redder.gr/podosfairo/46847/prigkipas-alvertos-sto-peristeri

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.