Της εναρκτήριας συνεδρίασης προήδρευσε ο Νικήτας Κακλαμάνης, ως ο παλαιότερος, από τους επανεκλεγέντες αντιπρόεδρους της προηγούμενης Βουλής, ο οποίος πριν την ορκομωσία υποδέχθηκε τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, και τα μέλη της Ιεράς Συνόδου, που τον συνόδευσαν.
Στην Ολομέλεια της Βουλής, τελέστηκε αγιασμός, χοροστατούντος του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου και ακολούθησε η τελετή της ορκωμοσίας, κατά την οποία οι βουλευτές έδωσαν όρκο, άλλοι στο Ευαγγέλιο, οι δύο μουσουλμάνοι βουλευτές στο Κοράνι και άλλοι - κυρίως από τον ΣΥΡΙΖΑ και το ΚΚΕ - έδωσαν τον πολιτικό όρκο.
«Καλή δύναμη στο έργο σας και πολλές υπομονές», ευχήθηκε ο Αρχιεπίσκοπος στους βουλευτές, ενώ «άξιοι» αναφώνησε ο προεδρεύων του Σώματος.
Με το πέρας της τελετής, οι βουλευτές υπέγραψαν το πρωτόκολλο της ορκωμοσίας, ώστε να ολοκληρωθεί η διαδικασία.
Την Κυριακή στις 11 το πρωί, η Βουλή θα εκλέξει τον Πρόεδρό της και σε ξεχωριστή συνεδρίαση θα εκλέξει τους αντιπρόεδρους, τους κοσμήτορες και τους γραμματείς. Για το αξίωμα του προέδρου της Βουλής, ο ΣΥΡΙΖΑ, προτείνει τον Νίκο Βούτση.
Αφού ο νέος Πρόεδρος της Βουλής, αναγνώσει τις προγραμματικές του δηλώσεις από την Ολομέλεια, στη 1.30 το μεσημέρι θα διεξαχθεί η συνεδρίαση για την εκλογή των λοιπών μελών του νέου Προεδρείου.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.