«Θα εισηγηθώ να μην ισχύει κανένα εισοδηματικό κριτήριο για τη παροχή της σύνταξης»
«Δεν πάμε να κάνουμε μια ακόμα μείωση στις συντάξεις αλλά μια μεταρρύθμιση που θα επιτρέψει και σε αυτούς που είναι σήμερα συνταξιούχοι να παίρνουν τις συντάξεις τους αλλά κυρίως να σιγουρέψουμε πως θα τις παίρνουν και οι επόμενες γενιές, αυτοί δηλαδή που σήμερα δουλεύουν. Εμείς επιθυμούμε μια εθνική σύνταξη που θα χρηματοδοτείται από την φορολογία, και όχι από τις εισφορές, και θα την παίρνουν όλοι όσοι συμπληρώνουν 15 χρόνια εργάσιμου βίου», τόνισε ο υπουργός Εργασίας, Γιώργος Κατρούγκαλος σε συνέντευξή του στον τηλεοπτικό σταθμό «Star» και τον δημοσιογράφο Νίκο Χατζηνικολάου.
Περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/politiki/arthro/1997015/katrougkalos-orologiaki-vomva-pou-kapios-prepi-na-apasfalisi-to-asfalistiko

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.