Ξεκίνησε να κινείται το Κάτω Παρτάλι του MEGA.Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του TVNEA.COM οι συντελεστές της πετυχημένης σειράς, πληρώθηκαν ένα μεγάλο μέρος των χρωστούμενων τη Δευτέρα που μας πέρασε.Έτσι σύμφωνα πάντα με ρεπορτάζ μας οι συζητήσεις ξεκίνησαν ξανά χθες με σκοπό η σειρά να βγει στο Β μισό.Τίποτα δεν είναι σίγουρο μιας και όλοι περιμένουν κι άλλες συζητήσεις ώστε να δοθεί το πάμε σ'όλους.
πηγή: tvnea.com
πηγή: tvnea.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.