Ο Μιχάλης Στεφάνου γράφει για το νέο μεγάλο βήμα των Αγγελόπουλων, που μπορεί να κάνει τον Ολυμπιακό πανίσχυρο
Στον καιρό της οικονομικής κατάντιας, της βαθιάς ύφεσης και των λιμναζόντων νερών, στον καιρό που οι κατολισθήσεις της κρίσης φράζουν το δρόμο ακόμη και στις δημιουργικές… σκέψεις, λίγοι είναι εκείνοι που επιμένουν να χτίζουν αντί να γκρεμίζουν και ελάχιστοι εκείνοι που το κάνουν, ενώ σταθερά ζημιώνονται.
Μία από αυτές τις σπάνιες εξαιρέσεις είναι ο μπασκετικός Ολυμπιακός. Ο σύλλογος που με τους αδερφούς Αγγελόπουλους στο τιμόνι αναγεννήθηκε λίγο πριν μαζευτούν τα μαύρα σύννεφα στον ελληνικό ουρανό, αλλά γιγαντώθηκε και εκτοξεύθηκε μέσα στο μένος της καταιγίδας. Χωρίς τις υπερβολές και τα …χαϊλίκια μιας άλλης εποχής, αλλά πλήρως εναρμονισμένος με την σεμνότητα και το low profile που επιτάσσουν οι μέρες μας.
Οι Αγγελόπουλοι σταμάτησαν να χρυσοπληρώνουν λαμπερά ονόματα, κι άρχισαν να τα δημιουργούν. Προτίμησαν μάλιστα, να χάσουν κάποια από αυτά και να ψάξουν για τα επόμενα, παρά να μπουν στη διαδικασία πλειστηριασμού. Επενδύοντας αποκλειστικά στην ουσία, την αξία και ταλέντο, ο Ολυμπιακός στα χρόνια της κρίσης τα κατάφερε πολύ καλύτερα, από ό,τι στα χρόνια της σπατάλης. Έγινε παράδειγμα ακόμη και για τους αντιπάλους του και τώρα ήρθε η ώρα να κάνει το επόμενο μεγάλο βήμα. Ενα βήμα, το οποίο εφόσον στηριχθεί σωστά, με πολλή δουλειά, μεράκι και αξιοκρατία, μπορεί να του εξασφαλίσει ένα μέλλον γραμμένο με χρυσά γράμματα.
Το νέο αναπτυξιακό πρόγραμμα του Ολυμπιακού είναι ένα εγχείρημα πάρα πολύ σοβαρό για να περάσει στα… ψιλά. Κι αν πολύς κόσμος δεν έχει αντιληφθεί ακόμη το μέγεθος της προσπάθειας, θα το καταλάβει στο αμέσως επόμενο διάστημα με όσα θα βλέπει να συμβαίνουν. Οι ερυθρόλευκοι ανοίγουν τα ραντάρ τους σε πανελλήνια εμβέλεια και δίνουν την ευκαιρία σε κάθε παιδί που έχει όνειρα για το μπάσκετ να τα κυνηγήσει και γιατί όχι να τα δει να πραγματοποιούνται. Αυτός είναι άλλωστε και ο στόχος της ομάδας, που εδώ και χρόνια βασίζεται στην φιλοσοφία της ευκαιρίας.
Το σαφάρι για την αναζήτηση των μεγαλύτερων ταλέντων της χώρας, θα είναι συνεχές και αδιάκοπο. Όσα παιδιά επιλέγονται θα έρχονται στον Πειραιά χωρίς θόρυβο και… τυμπανοκρουσίες, θα φιλοξενούνται από τον σύλλογο και θα προετοιμάζονται για το μεγάλο τους άλμα.
Οι Αγγελόπουλοι είναι αποφασισμένοι να κερδίσουν και αυτό το στοίχημα και βάζουν βαθιά το χέρι στην τσέπη, υπερδιπλασιάζοντας το ύψος της επένδυσής τους στα τμήματα υποδομής. Τεχνογνωσία, άριστη υλικοτεχνική υποδομή και ξεκάθαρη φιλοσοφία είναι ουσιαστικά το τρίπτυχο που χαρακτηρίζει πλέον τις ερυθρόλευκες ακαδημίες.
Η επιλογή του Νίκου Κεραμέα ως επικεφαλής τα λέει όλα. Ο πλέον έμπειρος τεχνικός για μικρότερες ηλικίες, ο οποίος μάλιστα, έχει συνδέσει το όνομά του με παίκτες που απογειώθηκαν ή ετοιμάζονται να απογειωθούν μέσω του Ολυμπιακού, όπως ο Σλούκας, ο Κατσίβελης και ο Χριστοδούλου. Η παρουσία του αποτελεί εγγύηση επιτυχία, αλλά κι ένα δείγμα του πόσο σοβαρά έχουν δει το θέμα οι Πρωταθλητές Ελλάδας,
Ἠδη η ανταπόκριση είναι μεγάλη και φυσικά θα γίνει πολύ μεγαλύτερη. Ο Ολυμπιακός πατάει πολύ γερά στο παρών και πλέον αρχίζει να χτίζει μόνος του το δικό του μέλλον . Μέρα με τη μέρα θωρακίζεται, εξελίσσεται, εξαπλώνεται, γίνεται πρωτοπόρος σε όλα και μοιραία σιγά σιγά ξεφεύγει…
ΥΓ. Τα δύο ντέρμπι που έρχονται θα μας αφήσουν μια μικρή μόνο γεύση για τις δύο ομάδες. Δεν θα μας πουν τίποτα για τη συνέχεια. Προφανώς είναι πολύ σημαντικά και τα δύο όσον αφορά το αποτέλεσμα, αλλά δεν θα είναι καθόλου ενδεικτικά. Για αυτό, ψυχραιμία…
πηγή: sportit.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.