Με τον Γκιστ να κάνει απίστευτα πράγματα, οι Πράσινοι νίκησαν στο ΟΑΚΑ με 85-73 την Καρσίγιακα και πανηγύρισαν την πρώτη τους νίκη στην Ευρωλίγκα. Επεισόδια πριν από το τζάμπολ.
Αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/mpasket/article/310037/diastimikos-gkist-eyropaios-panathinaikos-binteo

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.