Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2015

Οι διαιτητές του ντέρμπι των αιωνίων



Την τριάδα των διαιτητών που θα διευθύνουν τον προημιτελικό του κυπέλλου της Πέμπτης (08/10) ανάμεσα σε Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό στο άδειο λόγω τιμωρίας ΣΕΦ όρισε η ΚΕΔ. 


Οι κ.κ. Γκόντας, Αναστόπουλος και Κορομηλάς θα διευθύνουν το ντέρμπι της Πέμπτης (8/10) ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό, στον προημιτελικό του κυπέλλου που θα γίνει στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, όπως ανακοίνωσε η ΚΕΔ. Ο αγώνας θα γίνει δίχως την παρουσία θεατών αφού η έδρα του Ολυμπιακού είναι τιμωρημένη. 


Στο Άρης-ΑΕΚ θα σφυρίξουν οι Φούφης, Παπαπέτρου και Πουρσανίδης

Αναλυτικά οι διαιτητές των προημιτελικών του Κυπέλλου Ελλάδας Ανδρών: 
Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 
17.00 ΠΑΟΚ-Ρέθυμνο Φούφης-Παπαπέτρου-Πουρσανίδης 
19.30 Άρης-ΑΕΚ Χριστοδούλου-Πηλοϊδης-Παναγιώτου 

Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 
18.00 Φάρος Κερ.-ΑΕ Ν. Κηφισιάς Καρακατσούνης-Σώμος-Ψαριανός 
21.00 Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός Γκόντας-Αναστόπουλος Π.-Κορομηλάς 

πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.