Έχει ξεφύγει ο Ολυμπιακός! Μετά τον ΠΑΟΚ, καθάρισε και την ΑΕΚ με 4-0 και ετοιμάζεται από τώρα για ένα ακόμα πρωτάθλημα. Γκολ οι Μποτία, Ιντέγε και (δύο) Φορτούνης, δικαίως φωνάζει η ΑΕΚ για ανύπαρκτα οφσάιντ.
Ούτε η ΑΕΚ μπόρεσε να σταματήσει τον φετινό Ολυμπιακό, καθώς ηττήθηκε με 4-0 στο Γ. Καραϊσκάκης και τον είδε να πανηγυρίζει το 7/7 και να ξεφεύγει στην κούρσα του τίτλου. Οι Πειραιώτες άνοιξαν το σκορ στο 28' με κεφαλιά του Μποτία, ενώ το δεύτερο (70'), το τρίτο (78') και τέταρτο (92') γκολ ήρθαν στο δεύτερο ημίχρονο, όπου οι Ερυθρόλευκοι ήταν ανώτεροι και εκμεταλλεύτηκαν απόλυτα το λάθος του Δέλλα, που έβγαλε τον Σιμόες στο 65' και άφησε την ομάδα του με ένα αμυντικό χαφ. Δίχτυα βρήκε ο Ιντέγε και δύο φορές ο Φορτούνης, το τελευταίο με πέναλτι.
Δικαίως φωνάζει πάντως η ΑΕΚ για τις αποφάσεις του επόπτη, που έκοψε τρεις φορές χωρίς οφσάιντ τους Κιτρινόμαυρους και ειδικά στην φάση του 31', όπου ο Μάνταλος – Αραβίδης συνεργάστηκαν ωραία, όμως η φάση σταμάτησε την φάση χωρίς να υπάρχει τίποτα...
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/309263/ante-piaste-ton

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.