Ποιους παίκτες πήρε ο Πορτογάλος τεχνικός στην 18άδα, για το αυριανό παιχνίδι Κυπέλλου;
Είναι γεγονός ότι το αυριανό παιχνίδι του Ολυμπιαού με τον Πλατανιά, είναι μία πρώτης τάξης ευκαιρία για τον Σίλβα προκειμένου να τσεκάρει τους παίκτες που δεν έχουν πολύ χρόνο συμμετοχής.
Ο Πορτογάλος προπονητής όμως πήρε μία γενναία απόφαση και από την αποστολή του αγώνα απέκλεισε περίπου όλους τους βασικούς!
Πάμε: Ρομπέρτο, Σιόβας, Μποτία, Ελαμπντελαουί, Μαζουακού, Σεμπά, Ιντέγε, Κασάμι, Μιλιβόγεβιτς και Φορτούνης έμειναν εκτός, προκειμένου να πάρουν χρόνο συμμετοχής οι υπόλοιποι ποδοσφαιριστές...
Αναλυτικά η αποστολή: Αυλωνίτης, Ντα Κόστα, Τσόρι, Φινμπόγκασον, Γιαννιώτας, Ερνάνι, Χουτεσιώτης, Καπίνο, Κολοβός, Λάτσι, Πάρντο, Σάλιακας, Πουλίδο, Σαλίνο, Τσιμίκας, Τζανδάρης, Βούρος, Ζντιέλαρ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.