Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2015

Έφτασαν στη Σλοβενία οι πρώτοι πρόσφυγες



Το πρώτο λεωφορείο που μεταφέρει πρόσφυγες έφτασε στο μεθοριακό πέρασμα μεταξύ Κροατίας και Σλοβενίας σήμερα, όπως ανακοίνωσε η σλοβένικη αστυνομία αφού η Ουγγαρία έκλεισε τα σύνορά της με την Κροατία, προωθώντας τους πρόσφυγες στη γειτονική Σλοβενία.
«Το λεωφορείο είναι στο μεθοριακό πέρασμα και τώρα οι πρόσφυγες θα υποβληθούν στη διαδικασία καταγραφής», δήλωσε ο Μπόγιαν Κίτελ εκπρόσωπος της αστυνομίας, χωρίς όμως να είναι σε θέση να διευκρινίσει πόσοι άνθρωποι επιβαίνουν στο λεωφορείο.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.