Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2015

Τι απάντησε ο Αντετοκούνμπο για το "Υπερεκτιμημένος"


«Είναι ο πιο υπερεκτιμημένος...
παίκτης στο ΝΒΑ;» έγραψε μία αμερικανική εκπομπή πάνω από φωτογραφία του Γιάννη Αντετοκούνμπο.

«Κάτι τέτοια με κάνουν καλύτερο», σχολίασε ο άσος των Μπακς από το Facebook. Δείχνοντάς μας για ακόμα μία φορά πόσο σεμνός είναι.




http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2015/10/blog-post_1159.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.