Δεν προβλήθηκε η εκπομπή "Καλημερούδια" το πρωί της Παρασκευής, με την Ντορέττα Παπαδημητρίου να ενημερώνει τους διαδικτυακούς της φίλους μέσω facebook για τον λόγο της απουσίας της εκπομπής της.
Ο λόγος της μη προβολής της εκπομπής ήταν η απεργία των τεχνικών του Mega.
Δείτε το μήνυμά της...
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.