Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2015

Ολάντ στη Βουλή: Στήριξη στην Ελλάδα και καρφιά για τον Σόιμπλε


Πιστός στην στρατηγική στήριξης της Ελλάδας για την εφαρμογή του δύσκολου, όπως ο ίδιος αποδέχτηκε, τρίτου Μνημονίου, εμφανίστηκε στην Βουλή των Ελλήνων ο Γάλλος Πρόεδρος Φρανσουά Ολάντ.
" Ήρθα εδώ για να σας στηρίξω" είπε ο Γάλλος Πρόεδρος και συμπλήρωσε ότι επιθυμεί να χαιρετίσει το δίδαγμα δημοκρατίας που έδωσε η Ελλάδα και εξήρε τον τρόπο που ο ελληνικός λαός προασπίστηκε την αξιοπρέπειά του . Ο Γάλλος Πρόεδρος έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην συμφωνία της 12ης Ιουλίου και τις δραματικές συνομιλίες των Ευρωπαίων ηγετών, τονίζοντας ιδιαίτερα τον ρόλο του, ενώ σημείωσε ότι ο Αλέξης Τσίπρας αγωνίστηκε για να μείνει η Ελλάδα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, σε μια διαδικασία που δεν ήταν εύκολη. Όπως είπε εκείνο το βράδυ δεν κρίθηκε μόνο η τύχη της Ελλάδας εντός της Ευρωζώνης.  
Απευθυνόμενος προς τους βουλευτές, τόνισε: «Υπερασπιστήκατε την εθνική σας κυριαρχία χωρίς να γίνετε εθνικιστές. Στηρίξατε μία συμβιβαστική λύση και προστατεύσατε την Ευρώπη από αναταραχές και παράλληλα προστατευθήκατε από την κερδοσκοπία».

Φωτό από: topontiki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.