Στις εκλογές της ΝΔ αναφέρθηκε ο Θοδωρής Ρουσόπουλος, ο οποίος ούτε λίγο ούτε πολύ μίλησε για παρέμβαση του Κώστα Καραμανλή.
Ειδικότερα, ο πρώην κυβερνητικός επρόσωπος, με δηλώσεις του σε ραδιοφωνικό σταθμό, είπε ότι δεν έχει προτίμηση σε κάποιον υποψήφιο λέγοντας ότι η διαδικασία που ακολουθήθηκε είναι λάθος ενώ τόνισε πως δεν φοβάται διάσπαση της ΝΔ λέγοντας πως εάν υπάρξουν τέτοια δείγματα ο Κώστας Καραμανλής και άλλα στελέχη θα παρέμβουν ώστε να κατευναστούν τα πνεύματα.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.crashonline.gr/ρουσοπουλοσ-δεν-φοβάμαι-ο-καραμανλής/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.