Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2015

Γιώργος Λιάγκας: «Επιμένω, αν κάνει κάτι η Ζέτα Μακρυπούλια θα είναι το ...






Με τα σενάρια για την Ζέτα Μακρυπούλια και το αν πάει στο Epsilon ή όχι να πηγαίνουν και να έρχονται, ο Γιώργος Λιάγκας πέταξε την "βομβίτσα" του το πρωί της Τρίτης: «Επιμένω ότι αν είναι να κάνει κάτι η Ζέτα, δεν θα κάνει το X-Factor θα κάνει το Voice. Επιμένω, κρατήστε το...». Στις διευκρινήσεις που ζητούσαν οι συνεργάτες του, ο παρουσιαστής απάντησε: «Είπα κάτι, θέλετε να σας το αναλύσω κιόλας»;

Ωστόσο, ο Γιώργος Λιάγκας ανέφερε ακόμα ότι: «Ο ΑΝΤ1 επειδή πάντα πρωτοπορεί, φέτος θα κάνει πολύ μεγάλα πράγματα και στην πρωινή ζώνη. Κι εγώ κάτι θα κάνω»



πηγή: tvnea.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.