Μία... επαγγελματική νίκη πήρε ο Ολυμπιακός επί της Βέροιας με 2-0 και πλέον είναι πανέτοιμος για τη μάχη του ChampionsLeagueαπέναντι στη Ντιναμό Ζάγκρεμπ.
Ιντέγε και Ντουρμάζ τα τέρματα για την ομάδα του Μάρκο Σίλβα, η οποία δεν έδειξε καθόλου καλό πρόσωπο (ειδικά στο πρώτο ημίχρονο), με αποτέλεσμα να χρειαστεί σε κάποιες περιπτώσεις η κλάση του Ρομπέρτο για να παραμείνει το... μηδέν στην άμυνα. Με δέκα ολοκλήρωσε τον αγώνα η Βέροια, λόγω αποβολής του Ιμπραϊμ, προκλητικός ο Νέτο.
Πρόβα... Champions League έκανε ο Μάρκο Σίλβα στην ενδεκάδα του Ολυμπιακού στον αγωνα με τη Βέροια. Ο Πορτογάλος τεχνικός έριξε στη μάχη τον Ρομπέρτο κάτω από τα δοκάρια και στην άμυνα τους Ομάρ, Μασουακού, Μποτία, Σιόβα. Στη μεσαία γραμμή τις μάχες έδωσαν οι Μιλιβόγεβιτς και Κασάμι, με τον Φορτούνη σε περισσότερο δημιουργικό ρόλο. Στα άκρα της επίθεσης ήταν οι Σεμπά και Πάρντο, με τον Ιντέγε στην κορυφή.
Μέτριο ήταν το ξεκίνημα του Ολυμπιακού στην αναμέτρηση. Οι παίκτες του νταμπλούχου Ελλάδας μπορεί να είχαν την υπεροχή στα πρώτα 15 λεπτά, ωστόσο η κατοχή μπάλας τους ήταν ανούσια. Έτσι λοιπόν οι γηπεδούχοι απειλούσαν περισσότερο από τον Ολυμπιακό και άγγιξαν μάλιστα το 1-0 στο 10’ όταν ο Ρομπέρτο νίκησε τον Καϊκούτ. Από την πλευρά τους, οι «ερυθρόλευκοι» απειλούσαν την εστία του Λόπεςμόνο με μακρινά σουτ.
Μετά τα πρώτα 15 λεπτά, ο Ολυμπιακός συνέχισε να έχει ανούσια κατοχή της μπάλας, χωρίς να απειλεί καν το τέρμα της Βέροιας. Έτσι λοιπόν οι γηπεδούχοι κατάφεραν να χάσουν άλλες δύο σημαντικές ευκαιρίες για γκολ, με τους Καϊκούτ (22’) και Ναζλίδη (28), όταν ο Ρομπέρτο είδε την μπάλα να περνάει δίπλα από τα δοκάρια του. Την ίδια στιγμή οι Πειραιώτες έμοιαζαν να έχουν το μυαλό τους στον αγώνα με τηνΝτιναμό, καθώς οι μόνες... σωστές πάσες που έκαναν ήταν αυτές προς τους κεντρικούς τους αμυντικούς.
Στο τελευταίο τέταρτο του πρώτου ημιχρόνου ο ρυθμός των γηπεδούχων έπεσε... Έτσι λοιπόν ο Ολυμπιακός βρήκε την ευκαιρία να χάσει την πρώτη του σημαντική ευκαιρία για γκολ στο 41’ όταν ο Ιντέγε με κεφαλιά από πλεονεκτική θέση έστειλε την μπάλα άουτ. Από εκεί και πέρα οι δύο ομάδες δεν έδειξαν απολύτως τίποτα, με αποτέλεσμα να κατευθυνθούν προς τα αποδυτήρια για την ανάπαυλα, χωρίς σκορ.
Ό,τι δεν μπόρεσε να κάνει ο Ολυμπιακός στο πρώτο ημίχρονο όμως, το πέτυχε στο πρώτο δεκάλεπτο της επανάληψης. Οι Πειραιώτες κατάφεραν να ανοίξουν το σκορ στο 55’, όταν ο Ιντέγε εκμεταλλεύτηκε μπέρδεμα του πορτιέρο της Βέροιας και έστειλε την μπάλα στα δίχτυα, ανοίγοντας το σκορ. Από εκεί και πέρα το παιχνίδι άνοιξε περισσότερο, με τις δύο ομάδες ναμ οιάζουν περισσότερο δραστήριες.
Μάλιστα, ο Ολυμπιακός άγγιξε το 2-0 και στο 62’ με τον Ιντέγε, ωστόσο το πλασέ του Νιγηριανού από εξαιρετική θέση πέρασε άουτ. Οι Πειραιώτες συνέχισαν σε αυτό το τέμπο και κατάφεραν να διπλασιάσουν τα τέρματά τους στο 74’, με εκπληκτική εκτέλεση φάουλ από τον Τζίμι Ντουρμάζ, που είχε περάσει στο γήπεδο δύο λεπτά νωρίτερα. Κάπως έτσι ο Ολυμπιακός καθάρισε τη νίκη και ηρέμισε ενόψει του τέλους του αγώνα.
Τα τελευταία 15λεπτά του αγώνα ήταν καθαρά διαδικαστικά. Οι δύο ομάδες έμοιαζαν να... μην προσπαθούν να πιεστούν περισσότερο, καθώς ο Ολυμπιακός είχε πάρει τον αέρα του νικητή μετά το 2-0, με αποτέλεσμα οι παίκτες της Βέροιας να μην μπορούν να απειλήσουν όπως έκαναν πριν το 1-0. Μοιραία λοιπόν η αναμέτρηση έληξε με τους νταμπλούχους Ελλάδας να παίρνουν τη νίκη με 2-0 και πλέον να περιμένουν τη Ντιναμό στο γήπεδο Καραϊσκάκη.
Οι συνθέσεις των δύο ομάδων:
Βέροια (Γιώργος Γεωργιάδης): Λόπεζ, Αραγονές, Ατζενγκουέλε, Πούγγουρας, Γιαννούλης, Ιμπραϊμ, Άρτσε (72’ Σιόντης), Μαγέφσκι, Ναζλίδης (61’ Νέτο), Καϊκούτ, Αμπντούν (75’ Μερεμπασβίλι).
Πρόβα... Champions League έκανε ο Μάρκο Σίλβα στην ενδεκάδα του Ολυμπιακού στον αγωνα με τη Βέροια. Ο Πορτογάλος τεχνικός έριξε στη μάχη τον Ρομπέρτο κάτω από τα δοκάρια και στην άμυνα τους Ομάρ, Μασουακού, Μποτία, Σιόβα. Στη μεσαία γραμμή τις μάχες έδωσαν οι Μιλιβόγεβιτς και Κασάμι, με τον Φορτούνη σε περισσότερο δημιουργικό ρόλο. Στα άκρα της επίθεσης ήταν οι Σεμπά και Πάρντο, με τον Ιντέγε στην κορυφή.
Μέτριο ήταν το ξεκίνημα του Ολυμπιακού στην αναμέτρηση. Οι παίκτες του νταμπλούχου Ελλάδας μπορεί να είχαν την υπεροχή στα πρώτα 15 λεπτά, ωστόσο η κατοχή μπάλας τους ήταν ανούσια. Έτσι λοιπόν οι γηπεδούχοι απειλούσαν περισσότερο από τον Ολυμπιακό και άγγιξαν μάλιστα το 1-0 στο 10’ όταν ο Ρομπέρτο νίκησε τον Καϊκούτ. Από την πλευρά τους, οι «ερυθρόλευκοι» απειλούσαν την εστία του Λόπεςμόνο με μακρινά σουτ.
Μετά τα πρώτα 15 λεπτά, ο Ολυμπιακός συνέχισε να έχει ανούσια κατοχή της μπάλας, χωρίς να απειλεί καν το τέρμα της Βέροιας. Έτσι λοιπόν οι γηπεδούχοι κατάφεραν να χάσουν άλλες δύο σημαντικές ευκαιρίες για γκολ, με τους Καϊκούτ (22’) και Ναζλίδη (28), όταν ο Ρομπέρτο είδε την μπάλα να περνάει δίπλα από τα δοκάρια του. Την ίδια στιγμή οι Πειραιώτες έμοιαζαν να έχουν το μυαλό τους στον αγώνα με τηνΝτιναμό, καθώς οι μόνες... σωστές πάσες που έκαναν ήταν αυτές προς τους κεντρικούς τους αμυντικούς.
Στο τελευταίο τέταρτο του πρώτου ημιχρόνου ο ρυθμός των γηπεδούχων έπεσε... Έτσι λοιπόν ο Ολυμπιακός βρήκε την ευκαιρία να χάσει την πρώτη του σημαντική ευκαιρία για γκολ στο 41’ όταν ο Ιντέγε με κεφαλιά από πλεονεκτική θέση έστειλε την μπάλα άουτ. Από εκεί και πέρα οι δύο ομάδες δεν έδειξαν απολύτως τίποτα, με αποτέλεσμα να κατευθυνθούν προς τα αποδυτήρια για την ανάπαυλα, χωρίς σκορ.
Ό,τι δεν μπόρεσε να κάνει ο Ολυμπιακός στο πρώτο ημίχρονο όμως, το πέτυχε στο πρώτο δεκάλεπτο της επανάληψης. Οι Πειραιώτες κατάφεραν να ανοίξουν το σκορ στο 55’, όταν ο Ιντέγε εκμεταλλεύτηκε μπέρδεμα του πορτιέρο της Βέροιας και έστειλε την μπάλα στα δίχτυα, ανοίγοντας το σκορ. Από εκεί και πέρα το παιχνίδι άνοιξε περισσότερο, με τις δύο ομάδες ναμ οιάζουν περισσότερο δραστήριες.
Μάλιστα, ο Ολυμπιακός άγγιξε το 2-0 και στο 62’ με τον Ιντέγε, ωστόσο το πλασέ του Νιγηριανού από εξαιρετική θέση πέρασε άουτ. Οι Πειραιώτες συνέχισαν σε αυτό το τέμπο και κατάφεραν να διπλασιάσουν τα τέρματά τους στο 74’, με εκπληκτική εκτέλεση φάουλ από τον Τζίμι Ντουρμάζ, που είχε περάσει στο γήπεδο δύο λεπτά νωρίτερα. Κάπως έτσι ο Ολυμπιακός καθάρισε τη νίκη και ηρέμισε ενόψει του τέλους του αγώνα.
Τα τελευταία 15λεπτά του αγώνα ήταν καθαρά διαδικαστικά. Οι δύο ομάδες έμοιαζαν να... μην προσπαθούν να πιεστούν περισσότερο, καθώς ο Ολυμπιακός είχε πάρει τον αέρα του νικητή μετά το 2-0, με αποτέλεσμα οι παίκτες της Βέροιας να μην μπορούν να απειλήσουν όπως έκαναν πριν το 1-0. Μοιραία λοιπόν η αναμέτρηση έληξε με τους νταμπλούχους Ελλάδας να παίρνουν τη νίκη με 2-0 και πλέον να περιμένουν τη Ντιναμό στο γήπεδο Καραϊσκάκη.
Οι συνθέσεις των δύο ομάδων:
Βέροια (Γιώργος Γεωργιάδης): Λόπεζ, Αραγονές, Ατζενγκουέλε, Πούγγουρας, Γιαννούλης, Ιμπραϊμ, Άρτσε (72’ Σιόντης), Μαγέφσκι, Ναζλίδης (61’ Νέτο), Καϊκούτ, Αμπντούν (75’ Μερεμπασβίλι).
Ολυμπιακός (Μάρκο Σίλβα): Ρομπέρτο, Μασουακού, Σιόβας, Μποτία, Ομάρ, Μιλιβόγεβιτς, Κασάμι, Φορτούνης (83’ Φινμπόγκασον), Πάρντο (46’ Ερνάνι), Σεμπά (72’ Ντουρμάζ), Ιντέγε.
http://www.redder.gr/podosfairo/47121/epaggelmatiko-diplo-kai-ora-dinamo

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.