Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2015

Έτοιμοι για κινητοποιήσεις και οι φαρμακοποιοί...


Έτοιμοι να αντιδράσουν για «τη διάλυση του κλάδου αλλά και της δημόσιας υγείας» εμφανίζονται οι φαρμακοποιοί ...
της χώρας κι ενώ αναμένεται η έκδοση κοινής υπουργικής απόφασης που θα ρυθμίζει το καθεστώς ιδιοκτησίας των φαρμακείων. 


Το νέο καθεστώς υπαγορεύεται από τις μνημονιακές δεσμεύσεις της χώρας και προβλέπει ότι άδεια ίδρυσης φαρμακείου μπορεί να λαμβάνει και μη φαρμακοποιός -σήμερα άδεια ίδρυσης αποκτούν αποκλειστικά οι φαρμακοποιοί.

«Η άλωση του ιδιοκτησιακού των φαρμακείων αποτελεί τον πρόδρομο για την άνευ όρων παράδοση της φαρμακευτικής περίθαλψης στα μεγάλα επιχειρηματικά συμφέροντα», δήλωσε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Φαρμακευτικού Συλλόγου (ΠΦΣ) κ. Κώστας Λουράντος, την Τετάρτη στη διάρκεια συνέντευξης τύπου για τις αλλαγές που επέρχονται στον κλάδο.

Ο κ. Λουράντος υπενθύμισε στον υπουργό Υγείας, κ. Ανδρέα Ξανθό τη δέσμευσή του ότι δε θα αιφνιδιάσει τον κλάδο με μονομερείς ενέργειες και ζήτησε συνάντηση και διάλογο για το θέμα των φαρμακείων. «Αν δεν μας ακούσουν θα βρούμε τρόπο να μας ακούσουν. Είμαστε έτοιμοι για κινητοποιήσεις» είπε ο πρόεδρος του ΠΦΣ.




Περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2015/10/blog-post_6800.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.