Ανταγωνιστικός για κάτι παραπάνω από τρία δεκάλεπτα ήταν ο ΠΑΟΚ στην Αγία Πετρούπολη, αλλά πληρώνοντας ένα νεκρό διάστημα στο τέλος έχασε με 76-66 από τη Ζενίτ. Ο Δικέφαλος του Βορρά κρατήθηκε στο ματς μέχρι τα μέσα της τελευταίας περιόδου, όταν οι γηπεδούχοι, που είχαν περισσότερες επιθετικές λύσεις, ξέφυγαν μ' ένα 9-0. Ο Γουίλιαμ Χάτσερ ήταν εξαιρετικός για την ομάδα του Σούλη Μαρκόπουλου έχοντας 19 πόντους.
Πηγές: Ο Φίλαθλος Online, www.kontranews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.