Ανακοίνωση εξέδωσαν οι βουλευτές της Ένωσης Κεντρώων μετά το πέρας της ορκωμοσίας της νέας Βουλής.
Στην ανακοίνωση τους δηλώνουν πως δεν είναι διατεθειμένοι να δώσουν ψήφο εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ με αφορμή το ότι ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας δεν απάντησε στην πρόταση εννέα σημείων που του έστειλε ο κ. Βασίλης Λεβέντης για την δίκαιη όπως υποστηρίζει κατανομή των βαρών.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Για να βγει η χώρα από την κρίση και να λυτρωθεί από το ζυγό των μνημονίων πρέπει να αρχίσει εφαρμοζόμενη μια νέα οικονομική πορεία, που να ρίχνει τις θυσίες και τα βάρη εξίσου σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα και όχι να υπερπαροστατεύεται ο δημόσιος τομέας και να ρίπτονται όλα τα βάρη στον ιδιωτικό, όπως έκαναν τα μνημόνια 1 και 2 και τώρα κάνει το μνημόνιο 3 του κ. Τσίπρα» αναφέρει η ανακοίνωση και συνεχίζει: «Προς την κατεύθυνση αυτή η Ένωση Κεντρώων απέστειλε ολοκληρωμένη επιστολή, με προτάσεις αυτοκάθαρσης και σχέδιο ανάπτυξης της οικονομίας, στον κ. Τσίπρα, ο οποίος όμως δεν μας απάντησε, συνεπώς και δεν υιοθέτησε τις θέσεις μας. Κατόπιν αυτού αδυνατούμε να παράσχουμε ψήφο στήριξης της κυβέρνησης στη διαδικασία συζήτησης επί των προγραμματικών της δηλώσεων».

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.