Στο ζήτημα του ΦΠΑ στην ιδιωτική εκπαίδευση αλλά και τα κενά στα δημόσια σχολεία αναφέρθηκε ο υπουργός Παιδείας, Νίκος Φίλης, σε πρωινές δηλώσεις του.
«Δεν θέλω να μπούμε στο δίλημμα 23% ή 0%. Δεν έχω τέτοιες πληροφορίες από την Τρόικα. Δε μιλάω εγώ για τα οικονομικά μαζί τους. Αν το βάλει θα το δούμε», δήλωσε σήμερα ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης, ο οποίος σημείωσε ωστόσο ότι σε καμία άλλη χώρα της ΕΕ δεν υπάρχει τόσο εκτεταμένο δίκτυο στην ιδιωτική εκπαίδευση πάσης φύσεως.
Για τις πρόσφατες δηλώσεις του , περί «πενταροδεκάρων» για το ΦΠΑ στην ιδιωτική εκπαίδευση, ο κύριος Φίλης επανέλαβε ότι δεν θα το επαναλάμβανε αν ήξερε τι θα επακολουθήσει στα μέσα.
«Ουδείς αναμάρτητος - είμαι ειλικρινής όμως. Δεν μ ' αρέσουν οι κομψευόμενες διατυπώσεις αλλά η ουσία», παραδέχτηκε για να διερωτηθεί. «Όταν κάποιος μπορεί να δώσει 7000 το χρόνο στριμώχνεται για αλλά 500;»
Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/politics/article/520887/filis-to-idiotiko-sholeio-einai-koinoniki-epilogi/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.