«Θα μείνει στο ψυχιατρείο μέχρι να μαζευτούν τα χρήματα»
Τελικά στις 50.000 ευρώ ορίστηκε η εγγύηση για την αποφυλάκιση της Βίκυς Σταμάτη, η οποία σύμφωνα με τους δικηγόρους της θα παραμείνει στο Δρομοκαϊτειο μέχρι να μαζευτούν τα χρήματα. Το δικαστήριο κάνοντας δεκτή την έβδομη κατά σειρά αίτηση αποφυλάκισή της, της επέβαλλε της περιοριστικούς όρους της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα, της εμφάνισης 3 φορές το μήνα στο Αστυνομικό Τμήμα, της αφαίρεση διαβατηρίου, της υποχρεωτικής διαμονής στη διεύθυνση που δήλωσε στο δικαστήριο καθώς και εγγυοδοσία 50.000 ευρώ.
«Με άκρα επιείκεια αποφάσισε το δικαστήριο και για τους όρους και για την εγγυοδοσία" είπε η πρόεδρος του Δικαστηρίου, υπονοώντας προφανώς το "κακό" προηγούμενο της κ. Σταμάτη όταν είχε αποδράσει από το Δρομοκαΐτειο όπου νοσηλευόταν.
Ωστόσο οι δικηγόροι της Β. Σταμάτη επέμειναν ότι υπάρχει μεγάλη δυσκολία να καταβληθούν άμεσα τα χρήματα της εγγύησης. Προς τούτο ζήτησαν προθεσμία δυο μηνών, ενώ επισήμαναν πως μέχρι τότε θα παραμείνει στο ψυχιατρείο όπου κρατείται.
Ωστόσο οι δικηγόροι της Β. Σταμάτη επέμειναν ότι υπάρχει μεγάλη δυσκολία να καταβληθούν άμεσα τα χρήματα της εγγύησης. Προς τούτο ζήτησαν προθεσμία δυο μηνών, ενώ επισήμαναν πως μέχρι τότε θα παραμείνει στο ψυχιατρείο όπου κρατείται.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.kontranews.gr/koinonia/item/130674-stamati-eggyisi

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.