Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2015

Τεράστιο (2ο σερί για φέτος) «διπλό» πρόκρισης!


Στάθηκε τυχερός (δυο δοκάρια οι Κροάτες), όμως ο "μοιραίος" για την ευκαιρία στο 53` Ιντέγιε έγινε πολύ... ωραίος στο 79` και με φορίσιο γκολ έδωσε νίκη-χρυσάφι με 0-1 στους ερυθρόλευκους!

Άλλη μια νίκη, δεύτερη σερί και εκτός έδρας μάλιστα πήρε ο Ολυμπιακός, επικρατώντας στο Ζάγκρεμπ με 0-1 με γκολ του Ιντέγιε και πλέον κρατά την τύχη στα χέρια του, καθώς έχει το μαξιλαράκι του 3-2 με την Άρσεναλ! Μέχρι τότε όμως έχουμε να τα πούμε! Οι ερυθρόλευκοι, ναι, στάθηκαν τυχεροί, καθώς οι Κροάτες είχαν δυο δοκάρια (52` Άντολιτς, 77` Ρογκ), όμως ο Ιντέγιε είχε αστοχήσει σε κενή εστία... Ο Νιγηριανός μας τρέλανε όμως με το γκολ που πέτυχε στο 79` από πλάγια θέση, ένα γκολ χρυσάφι που ήταν αρκετό για να δώσει το τρίποντο! Πολύ καλοί οι Ομάρ και Μαζουακού, με καλά διαστήματα ο Πάρντο, ενώ ο Ιντέγιε έδειξε πάλι... φορίσια κλάση! Πλέον ο Ολυμπιακός περιμένει τους Κροάτες στον Πειραιά! Αν δεν είχει νικήσει και η Άρσεναλ με 2-0 την Μπάγερν, θα ήταν όλα σούπερ...




Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/309724/na-poios-einai-o-olympiacos

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.