Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2015

Γρηγόρης Αρναούτογλου: Είμαι πολύ ευχαριστημένος από τον ΑΝΤ1.Δεν υπήρξαν ποτέ επαφές με το Mega.


Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου με συνέντευξή του στο 7 ΜΕΡΕΣ TV και τη Νιόβη Καραπιπέρη αφήνει όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά για τη συνέχεια των Καρντάσιανς...
Η ανανέωση του συμβολαίου με τον ΑΝΤ1Είμαι πολύ ευχαριστημένος από τη συνεργασία μου με τον ΑΝΤ1. Όλα κύλησαν άψογα και με επιτυχία. Έτσι, η απόφαση πάρθηκε πολύ εύκολα, κάτω από τόσο καλές συνθήκες.
Οι επαφές με το MegaΔεν υπήρξαν ποτέ επαφές με το Mega για επαγγελματικούς λόγους.
Τα ΚαρντάσιανςΤα Καρντάσιανς δεν έκλεισαν σαν κεφάλαιο, τα Καρντάσιανς κάνουν μια παύση. Τους τελευταίους μήνες η εκπομπή έκανε πολύ καλά νούμερα τηλεθέασης και κάνει μια παύση την ώρα της επιτυχίας. Με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο, τα Καρντάσιανς θα επιστρέψουν. Το πότε δεν μπορώ να το πω τώρα, αλλά αυτή η υπόθεση δεν έκλεισε.
Η χειρότερη στιγμή στον αέρα της εκπομπήςΉταν όταν ο Γιώργος Γεωργίου μίλησε άσχημα στον αέρα για τη Ράνια Κωστάκη, την τότε συνεργάτιδά μου στο ραδιόφωνο, χωρίς να καταλάβω ποτέ το λόγο αυτής της επίθεσης.
Η σχέση του με Μπεκατώρου - ΣταρόβαΚαι με τη Μαρία και με τον Δημήτρη οι σχέσεις μας είναι υπέροχες. Όλα αυτά που γράφτηκαν ήταν για άλλη μια φορά ένα τσούρμο αστειότητες. Συζητάμε αυτόν τον καιρό με τον Δημήτρη. Αν τον ενδιαφέρει και αν υπάρχει κάτι μέσα σ' αυτό το late night show, θα μπορούσε να το κάνει με το δικό του τρόπο που είναι καταπληκτικός. Έστω κι αν αυτό είναι μόνο στο κεφάλαιο της μουσικής.
Η νέα εκπομπή που ετοιμάζειΈνα late night show είναι αυτό που ετοιμάζω, θα έχει και πάλι συνεντεύξεις και ίσως λίγο περισσότερα κομμάτια show απ' ότι είχαν τα Καρντάσιανς. Δεν μπορώ να πω περισσότερα πράγματα τώρα.

πηγή: 7 Μέρες TV

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.