Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2015

Αλλαγή συστήματος στο Λιγκ Καπ της Volley League

Αλλαγή συστήματος στο Λιγκ Καπ της Volley League

Το νέο σύστημα του Λιγκ Καπ της Volley league ανακοίνωσε την Τρίτη η ΕΣΑΠ, στο περιθώριο της κλήρωσης του νέου πρωταθλήματος.

Η Λίγκα αποφάσισε να υπάρξουν «νοκ άουτ» αναμετρήσεις και ένας όμιλος με τέσσερις ομάδες, 3-5 Οκτωβρίου. Σε αυτόν θα συμμετάσχουν στην Πάτρα η τοπική Παναχαϊκή, ο Ολυμπιακός, ο Φοίνικας Σύρου και η Κηφισιά. Οι «πειρατές» θα προκριθούν απευθείας ως διοργανωτές του φάιναλ φορ, που θα διεξαχθεί 30-31 Γενάρη του 2016
Οι δύο πρώτες ομάδες της βαθμολογίας θα παίξουν μεταξύ τους στη δεύτερη φάση του ομίλου, που θα γίνει 10-11 Οκτωβρίου και η ομάδα που θα προκριθεί, θα συμμετάσχει στο φάιναλ-4. 

Τα «νοκ άουτ» ζευγάρια: Α. Ορεστιάδα – Εθνικός Αλεξανδρούπολης 
Β. ΠΑΟΚ – Άρης 
Γ. Ηρακλής – Λαμία 
Δ. Παμβοχαϊκός – Παναθηναϊκός 

Στη δεύτερη φάση των «νοκ άουτ», ο νικητής του ζευγαριού Α θα παίξει με το νικητή του ζευγαριού Β στην έδρα του ΠΑΟΚ ή του Άρη και ο νικητής θα προκριθεί στο φάιναλ-4 της Σύρου. 
Στη δεύτερη φάση των «νοκ άουτ» αγώνων ο νικητής του ζευγαριού Γ θα παίξει με το νικητή του ζευγαριού Δ στην έδρα του Ηρακλή ή της Λαμίας και ο νικητής θα προκριθεί στο φάιναλ-4 της Σύρου. 


πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.