Ο Θέμης Γεωργαντάς, ο οποίος θα βρίσκεται και φέτος στην ομάδα του Γιώργου και της Φαίης, σε πρόσφατη συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό «7 μέρες tv» αποκάλυψε για πότε έχει προγραμματιστεί η πρεμιέρα τους στον ΑΝΤ1, αλλά και τη σχέση του με τους δύο παρουσιαστές.
«Ξεκινάμε στις 5 Οκτωβρίου ή ίσως μια εβδομάδα αργότερα. Εγώ πέρασα πού καλά δυο χρόνια με τον Γιώργο και τη Φαίη. Ειδικά με τον Γιώργο έχουμε κολλήσει πάρα πολύ κι αυτός είναι ο μεγάλος λόγος και παράγοντας το ότι νιώθω μεγάλη σιγουριά και περνάω καλά για να είμαι και τρίτη χρονιά μαζί τους. Αυτές τις μέρες, μάλιστα, συζητάμε για το πώς θα είμαστε φέτος», είπε χαρακτηριστικά
Ακόμα, ο ίδιος αναφέρθηκε στο «The Voice» και έδωσε την δική του απάντηση σε όσα ακούγονται σχετικά με τον τρίτο κύκλο του show. «Το Voice βγήκε και τις δυο προηγούμενες φορές στον αέρα τον Φεβρουάριο, οπότε το πιο πιθανό είναι, αν όλα πάνε καλά, να συμβεί το ίδιο και αυτήν τη σεζόν. Τα γυρίσματα θα πρέπει να ξεκινήσουν το Δεκέμβριο και μέχρι τότε θα ξέρουμε πως θα προχωρήσει», επεσήμανε.
πηγή: tvnea.com
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.