Οι κουμπάροι... πόζαραν μπροστά στον φακό, με τον Νίκο Ζήση να χαρακτηρίζει τιμή το γεγονός πως έπαιξε όλα αυτά τα χρόνια στην Εθνική στο πλάι του Βασίλη Σπανούλη.
Ο ένας (Βασίλης Σπανούλης) αποχώρησε και... επίσημα, ο άλλος (Νίκος Ζήσης) δεν έχει τοποθετηθεί για το αν συνεχίζει ή όχι.
Όπως και να 'χει, ο δεύτερος θέλησε να μοιραστεί με όλο τον κόσμο το πόσο περήφανος είναι που έπαιξε τόσα χρόνια στην Εθνική μαζί με τον κουμπάρο του.


Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.