Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2015

Συνέντευξη Μ. Σίλβα στη Nova


Ο προπονητής του Ολυμπιακού μιλάει για τα θετικά και αρνητικά από το παιχνίδι με τη Μπάγερν, αναλύει την Ξάνθη και εξηγεί τι συμβαίνει με τον Τσόρι.

Λίγα 24ωρα μετά την πρεμιέρα του Τσάμπιονς Λιγκ και πριν από την δοκιμασία με την Ξάνθη στα Πηγάδια, ο προπονητής του Ολυμπιακού, Μάρκο Σίλβα μιλάει στη Nova.

Ο Πορτογάλος τεχνικός αναλύει τον αγώνα με την Μπάγερν, αναφέρεται στη στάση του κόσμου, αποθεώνει τον Σαλίνο, αναδεικνύει τις δυσκολίες της αναμέτρησης στη Θράκη και μιλάει για τα προβλήματα τραυματισμών τον Τσόρι, Μπουχαλάκη και Μανιάτη.




Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/305138/minyma-poy-pire-o-marko-silba-apo-ton-kosmo

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.