«Αν το ΠΑΣΟΚ αναδειχθεί τρίτο κόμμα, θα είναι σαν να επιβραβεύονται οι πολιτικές και οι ευθύνες του για την κατάσταση της χώρας», δήλωσε ο Σταύρος Θεοδωράκης, ζητώντας από τους πολίτες να δώσουν στο Ποτάμι το 10% των ψήφων.
Μιλώντας στον ρ/σ 98.4, ο επικεφαλής του Ποταμιού υποστήριξε ότι «αν το Ποτάμι δεν έχει μεγάλο ποσοστό στις επόμενες εκλογές, τα κόμματα που θα κυβερνήσουν θα κάνουν τα ίδια». Σημείωσε δε ότι το Ποτάμι είναι το μόνο κόμμα που εμφάνισε πλήρη ηγετική ομάδα, αλλά και τους ανθρώπους που θα κληθούν να πάρουν τις αποφάσεις την επόμενη μέρα.
Στην αντιπαράθεση για την τρίτη θέση, ο κ. Θεοδωράκης κατεύθυνε τα πυρά του και προς το ΠΑΣΟΚ, σχολιάζοντας ότι τυχόν ανάδειξη του ΠΑΣΟΚ σε τρίτη κοινοβουλευτική δύναμη, «θα είναι μια επιβράβευση της κομματοκρατίας».
«Επιπλέον το ΠΑΣΟΚ δεν έκανε αλλαγές προσώπων και δεν ανανεώθηκε. Το Ποτάμι αντίθετα καθημερινά εκπλήσσει με νέα πρόσωπα», πρόσθεσε ο κ. Θεοδωράκης.
Η πρότασή του πάντως για την επόμενη μέρα περιλαμβάνει μια «καινούρια πολιτική συμφωνία» μεταξύ των πολιτικών αρχηγών που ψήφισαν τη συμφωνία.
«Να συναντηθούν και να συμφωνήσουν στη δημιουργία μιας ομάδας κι ενός προγράμματος που θα περιλαμβάνει και μεταρρυθμίσεις και αλλαγές στο μνημόνιο. Πρέπει να συμφωνήσουμε από τώρα ότι θα έχουμε σταθερή κυβέρνηση και δεν θα βγούμε στα πεζοδρόμια και να πετροβολάμε την κυβέρνηση» κατέληξε ο κ. Θεοδωράκης.
http://www.stokokkino.gr/article/1000000000016679/Potami-PSifiste-emas-gia-trito-komma-oxi-to-PASOK

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.