Ο ΠΑΟΚ πέρασε για πλάκα από τη Βέροια (3–0), αποδίδοντας κατά διαστήματα εξαιρετικό ποδόσφαιρο. Όργια από Πέλκα (1 ασίστ) και Μακ (1 γκολ) και αποθέωση για Μπερμπάτοφ!
Αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/304298/oyte-filiko-na-epaizan
Φωτό από: sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.