Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2015

Συνέντευξη Τσίπρα στην ΕΡΤ: Θέλουν να μας ενσωματώσουν


"Εάν ο ΣΥΡΙΖΑ είναι πρώτο κόμμα θα σχηματιστεί κυβέρνηση εντός τριών ημερών, ενώ απέκλεισε εκ νέου οποιαδήποτε συνεργασία με τη Νέα Δημοκρατία. Ερωτηθείς για το ενδεχόμενο συνεργασιών, εξήγησε ότι εφόσον δεν λάβει αυτοδυναμία ο ΣΥΡΙΖΑ, τότε θα απευθυνθεί στους Ανεξάρτητους Έλληνες" είπε στη συνέντευξή του στην ΕΡΤ και στον Πάνο Χαρίτο, ο Αλέξης Τσίπρας.

«Κάναμε ό,τι ήταν δυνατόν με βάση τα μέσα που διαθέταμε», τόνισε, αλλά παραδέχθηκε πως δεν είναι δυνατή η αποτελεσματική αντιμετώπιση τόσο μεγάλων προσφυγικών ροών. Συνεχίζοντας, χαρακτήρισε απάνθρωπο το κλείσιμο των συνόρων. Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ κάλεσε την Ευρωπαϊκή Ένωση να αναλάβει τις ευθύνες που της αναλογούν για τη φύλαξη των ευρωπαϊκών συνόρων στο Αιγαίο.
Σχετικά με την κριτική που δέχθηκε αναφορικά με τη φράση του περί θαλασσίων συνόρων, ο κ. Τσίπρας επέκρινε τον κ. Μεϊμαράκη για απομόνωση μιας φράσης του και δήλωσε ότι στη θάλασσα, δεν υπάρχουν μπάρες να ανοίγεις και να κλείνεις, δεν είναι δυνατόν επίσης να βυθίζονται τα πλοιάρια και να πνίγονται οι άνθρωποι, είπε χαρακτηριστικά. Επιπλέον, επέρριψε ευθύνες στην κυβέρνηση Νέας Δημοκρατίας – ΠΑΣΟΚ για τη μη αξιοποίηση ευρωπαϊκών κονδυλίων για το μεταναστευτικό.
Ο κ. Τσίπρας αναφέρθηκε και στην υπόθεση της λίστας Λαγκάρντ, τονίζοντας ότι το μόνο που έχει να πει είναι πως όλα πρέπει να έρθουν στο «φως», ενώ μετέφερε δηλώσεις του κ. Φαλτσιανί, ο οποίος έδωσε συγχαρητήρια στις αρχές που διερευνούν την υπόθεση. «Ανάσανε η Δικαιοσύνη, άνοιξαν υποθέσεις φοροδιαφυγής. Μόνο κουκούλωμα υπήρχε στο παρελθόν», υπογράμμισε.
Ερωτηθείς για τη συμφωνία, τόνισε ότι υπάρχουν και δύσκολα μέτρα, ωστόσο υπογράμμισε ότι είναι μία συμφωνία «πολύ καλύτερη από τις προηγούμενες».



ΠΗΓΗ: http://www.matrix24.gr/2015/09/sinentefxi-tsipra-stin-ert-dite-zontana/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.