Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2015

Αύριο η συνεδρίαση της Κ.Ο. της Δημοκρατικής Συμπαράταξης


Υπό την προεδρία της προέδρου του ΠΑΣΟΚ Φώφης Γεννηματά, θα πραγματοποιηθεί αύριο, Δευτέρα, στις 17.00 η συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Δημοκρατικής Συμπαράταξης, με τη συμμετοχή των κεντρικών πολιτικών οργάνων του ΠΑΣΟΚ, της ΔΗΜΑΡ και των Κινήσεων Πολιτών, στην αίθουσα της Γερουσίας στη Βουλή.



http://www.kontranews.gr/politiki/item/124163-ko-ds

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.