Η δωρεάν μετακίνηση ισχύει για τα ΜΜΜ που υπάγονται στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (Μετρό, Ηλεκτρικός Σιδηρόδρομος Αθηνών – Πειραιά, Τραμ,Λεωφορεία και Τρόλεϊ).
Διαβάστε περισσότερα στο Piraeuspress.gr
Πηγή: http://www.24wro.eu/2015/09/blog-post_6171.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.