Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2015

Ποιοι δικαιούνται δωρεάν μετακίνηση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς


Η δωρεάν μετακίνηση ισχύει για τα ΜΜΜ που υπάγονται στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (Μετρό, Ηλεκτρικός Σιδηρόδρομος Αθηνών – Πειραιά, Τραμ,Λεωφορεία και Τρόλεϊ).
Διαβάστε περισσότερα στο Piraeuspress.gr


Πηγή: http://www.24wro.eu/2015/09/blog-post_6171.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.