Ο κ. Ομπάμα τηλεφώνησε στον Έλληνα πρωθυπουργό για να τον συγχαρεί για την ανάληψη των καθηκόντων, ενώ σύμφωνα με πηγές του Μαξίμου, στην επικοινωνία που είχαν οι δύο άντρες συζήτησαν τις εξελίξεις που σχετίζονται με το ζήτημα των προσφυγικών ροών, ενώ ο Αμερικανός πρόεδρος εξέφρασε την ελπίδα του για την σταθεροποίηση της ελληνικής οικονομίας και την επιστροφή της στην ανάπτυξη.
http://planet-greece.blogspot.com/2015/09/blog-post_2917.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.