Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2015

Έτσι είδαν την Πανσέληνο οι Πειραιώτες χθες το βράδυ!



Μια υπέροχη εικόνα αντίκρισαν όσοι είδαν την υπερπανσέληνο χθες το βράδυ από τον Πειραιά... 

Ένα μοναδικό θέαμα με το φεγγάρι να ξεπροβάλλει μέσα από τα σύννεφα αναμεσα σε κατακόκκινο στεφάνι!

Το βράδυ, η Σελήνη  ανέτειλε στην πιο φωτεινή και μεγαλόπρεπη εκδοχή της και έδειχνε πιο μεγάλη και πιο λαμπρή από το συνηθισμένο.



Διαβάστε περισσότερα και δείτε τη σχετική φωτο στο http://piraeuspress.gr/piraeus/dimos-peiraia/33566/etsi-eidan-thn-panselhno-oi-peiraiwtes-chthes-to-brady-fwto

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.