Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2015

Άδειο το ΣΕΦ στο Κύπελλο

Οριστικά χωρίς την παρουσία φιλάθλων θα διεξαχθεί, στο ΣΕΦ, το ντέρμπι του Κυπέλλου ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό, καθώς το ΑΣΕΑΔ δεν έχει συγκροτηθεί για να εκδικάσει την υπόθεση! 

Άδειο το ΣΕΦ στο Κύπελλο

Χωρίς κόσμο θα διεξαχθεί οριστικά ο προημιτελικός του Κυπέλλου ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό στο ΣΕΦ! Οι πρωταθλητές Ελλάδας είχαν τιμωρηθεί πρωτόδικα με μία αγωνιστική κεκλεισμένων των θυρών, από τους περσινούς τελικούς με το «τριφύλλι» και γι' αυτό προσέφυγαν στο ΑΣΕΑΔ. 
Ωστόσο, η έφεση της «ερυθρόλευκης» ΚΑΕ δεν μπορεί να εκδικαστεί, καθώς έγιναν εκλογές πρόσφατα στο ΑΣΕΑΔ, με αποτέλεσμα να μην έχει συγκροτηθεί ακόμη και έτσι να μην μπορεί κοιτάξει την υπόθεση! 


πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.