Το μεσημέρι της Δευτέρας, η «ερυθρόλευκη» αποστολή αναχώρησε για το Λονδίνο, όπου το βράδυ της Τρίτης θα δώσει την πολύ κρίσιμη αναμέτρηση κόντρα στην Άρσεναλ.
Με στόχο να επιστρέψει στην Ελλάδα με ένα θετικό αποτέλεσμα, η αποστολή του Ολυμπιακού αναχώρησε για την πρωτέυουσα της Αγγλίας προκειμένου αύριο, Τρίτη να αντιμετωπίσει τους «κανονιέρηδες» στο πλαίσιο της 2ης αγωνιστικής του Champions League.
Στα ευχάριστα νέα ανήκει το γεγονός πως τόσο ο Τσόρι,όσο και ο Ντα Κόστα βρίσκονται στην αποστολή για την αναμέτρηση της Τρίτης ενώ να σημειωθεί πως μαζί με την πρώτη ομάδα ταξίδεψε για το Λονδίνο και η ομάδα Νέων, η οποία θα αντιμετωπίσει την αντίστοιχη της Άρσεναλ με στόχο ακόμα μία νίκη μετά τον θρίαμβο της πρεμιέρας.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.