Ορκίσθηκαν στις 10:30 το πρωί, ενώπιον του Προέδρου της Δημοκρατίας Προκόπη Παυλόπουλου και παρουσία του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα, τα μέλη της νέας κυβέρνησης.
«Έχουμε τις προϋποθέσεις να υπερβούμε τις δυσκολίες» είπε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Γιάννης Δραγασάκης, διαψεύδοντας παράλληλα τις πληροφορίες ότι του προτάθηκε η θέση του προέδρου της Βουλής.
Ο Πάνος Καμμένος δήλωσε απόλυτα ευχαριστημένος από το νέο κυβερνητικό σχήμα και απόλυτη συναίνεση με την κυβέρνηση.
Ο Νίκος Παππάς δήλωσε λακωνικά πως «μπορούμε να προχωρήσουμε», ενώ οΤρύφωνας Αλεξιάδης είπε πως το ΥΠΟΙΚ θα κινηθεί με βάση το ρεαλισμό και πως δεν χρειάζεται ανησυχία, το ΥΠΟΙΚ πάει πολύ καλά στα έσοδα και στα χρονοδιαγράμματα.
Ο Ν. Κοτζιάς, υπουργός Εξωτερικών: «Υπερασπιζόμαστε την κυριαρχία της χώρας και το καλο του λαού».
Δ. Βίτσας: Αντιμετώπιση του προσφυγικού μόνο με σεβασμό στην ανθρώπινη ζωή.
Γ. Σταθάκης: Κινητοποίηση του ΕΣΠΑ ως το τέλος του 2015. Θα κριθούμε εκ του αποτελέσματος
Η Σία Αναγνωστοπούλου που ανέλαβε το υφυπουργείο Παιδείας, είπε «πατάμε και σε πολύ καλά χνάρια που έχουν βάλει ο Μπαλτάς και ο Κουράκης» και η Θεανώ Φωτίου έκανε λόγο για ένα νέο ΕΣΥ στην πρόνοια.
Ο Τέρενς Κουίκ αναφέρθηκε στη διαφθορά και τη φοροδιαφυγή: « Λαθρέμποροι, φοροφυγάδες, όλοι θα πληρώσουν τα νόμιμα, τις ποινές. Δε θα μείνει καμία Λίστα κλειστή».
Περισσότερα στο http://www.stokokkino.gr/article/1000000000016979/Orkisthike-to-neo-upourgiko-sumboulio---Stoxos-i-amesi-antapokrisi-stin-efarmogi-tis-sumfonias-tin-arsi-tis-asfuksias-kai-to-prosfugiko

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.