Η κυβέρνηση κατέθεσε αίτημα, αλλά οι εταιρείες των αυτοκινητόδρομων επικαλέστηκαν το αιτιολογικό διασάλευσης των Συμβάσεων Παραχώρησης
Διευκρινίσεις για το θέμα που έχει δημιουργηθεί με τα διόδια στις εθνικές οδούς έδωσε το υπουργείο Υποδομών, υποστηρίζοντας πως η κυβέρνηση είχε καταθέσει αίτημα για την ελεύθερη διέλευση των ψηφοφόρων, αλλά οι εταιρείες των αυτοκινητόδρομων δεν το έκαναν αποδεκτό, με το αιτιολογικό της διασάλευσης των Συμβάσεων Παραχώρησης.«Οι εν λόγω εταιρείες με απαντητικές επιστολές τους διατύπωσαν την άρνησή τους, με το αιτιολογικό της διασάλευσης των Συμβάσεων Παραχώρησης», διευκρινίζει το υπουργείο Οικονομίας. Το σχετικό αίτημα διατυπώθηκε εγγράφως μέσω της Γενικής Γραμματείας Υποδομών.
πηγή: protothema.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.