Οι σεισμοί έχουν την εποχή τους...
Για κάποιον λόγο που οι επιστήμονες δεν έχουν ακόμη ανακαλύψει, οι πιο ισχυροί και με μεγαλύτερο εστιακό βάθος σεισμοί φαίνεται να επηρεάζονται από την εποχή του έτους, καθώς γίνονται συνήθως μεταξύ Απριλίου-Οκτωβρίου.
Ερευνητές στις ΗΠΑ, με επικεφαλής τον Ζονγκγουέν Ζαν του Ινστιτούτου Τεχνολογίας της Καλιφόρνια (Caltech) και τον Πίτερ Σίρερ του Ινστιτούτου Ωκεανογραφίας Scripps, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό γεωφυσικής «Geophysical Research Letters», σύμφωνα με το New Scientist, μελέτησαν όλους τους σεισμούς που συνέβησαν στη Γη μετά το 1900.
Από τους συνολικά 60 μεγάλους (άνω των 7 βαθμών) και βαθιούς σεισμούς (σε βάθος κάτω των 500 χιλιομέτρων), οι περισσότεροι (42) συνέβησαν την περίοδο Απριλίου-Οκτωβρίου.
Ανάλογο εποχικό πρότυπο δεν φαίνεται να υπάρχει στους μικρότερους και πιο ρηχούς σεισμούς.
Περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2015/09/blog-post_1369.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.