Η εθνική ομάδα εξασφάλισε την παρουσία της στο προ-ολυμπιακό του επόμενου καλοκαιριού (μετά το 97-90 επί της Λετονίας), αλλά αυτό που απασχολεί άπαντες αυτή τη στιγμή είναι η δήλωση αποχώρησης του Βασίλη Σπανούλη από την Εθνική ομάδα. Μιλώντας στη συνέντευξη Τύπου μετά το τέλος του αγώνα με τη Λετονία, ο Βαγγέλης Μάντζαρης σχολίασε την αποχώρηση του "V-Span", λέγοντας:
"Είμαστε απογοητευμένοι γιατί θέλαμε να είμαστε στην τετράδα. Δεν τα καταφέραμε. Η ζωή συνεχίζεται. Είμαι περήφανος που υπήρξα συμπαίκτης του στην Εθνική ομάδα. Μακάρι να έχω κι εγώ τέτοιες επιτυχίες με την Εθνική ομάδα τα επόμενα χρόνια".
πηγή: sport24.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.