Ο Θοδωρής Παπαλουκάς "τιτίβισε" με αφορμή την αποχώρηση του Βασίλη Σπανούλη από την Εθνική ομάδα, τονίζοντας πως αισθάνεται τυχερός και περήφανος που αγωνίστηκε στο πλευρό του.
Meτά τους εν ενεργεία παίκτες, ήταν η σειρά των βετεράνων να σχολιάσουν την αποχώρηση του Βασίλη Σπανούλη από την Εθνική ομάδα. Κι όχι όποιος κι όποιος, αλλά ο επί σειρά ετών ηγέτης της. Ο Θοδωρής Παπαλουκάς έγραψε σχετικά στο Twitter, για το "αντίο" του "V-Span" στο αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα.
Μαζί άλλωστε πανηγύρισαν τις μεγαλύτερες επιτυχίες της Εθνικής ομάδας τα τελευταία χρόνια, σε Βελιγράδι (2005) και Σαϊτάμα (2006).
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.