Αποφασισμένος να στηρίξει -με τη συμμετοχή του στην επόμενη κυβέρνηση- το ελληνικό φάρμακο και τις χιλιάδες θέσεις εργασίας του συγκεκριμένου κλάδου, εμφανίστηκε ο πρόεδρος των Ανεξαρτήτων Ελλήνων, Πάνος Καμμένος, κατά τη συνέντευξη Τύπου που έδωσε στο Ζάππειο, το μεσημέρι της Πέμπτης.
Ο Πάνος Καμμένος, απαντώντας σε σχετική ερώτηση από Το ΧΩΝΙ και τον διευθυντή σύνταξης της εφημερίδας, Κωνσταντίνο Αγόρη, επισήμανε πως αποτελεί ξεκάθαρη ανάγκη να μηδενιστεί το rebate για το φάρμακο που παράγεται στην Ελλάδα, όταν αυτή τη στιγμή η επιστροφή κυμαίνεται από 15% ως έως 25%, ανάλογα με τις πωλήσεις.
«Θα το παλέψω μέχρι τέλους», ανέφερε, εξηγώντας πως έχει καταθέσει ήδη σχετική πρόταση στο υπουργείο Υγείας. «Αν δεν ενισχύσουμε τα φάρμακα, που παράγονται στην Ελλάδα, και τους εργαζόμενους, τότε θα πάμε στις λύσεις των προηγούμενων υπουργών με τα γενόσημα από την Ινδία, το Αμπου Ντάμπι ή το Πακιστάν», εξήγησε ο ίδιος, «δείχνοντας» προς το μέρος συγκεκριμένων υπουργών που προσπάθησαν να επιβάλλουν στους Ελληνες την κατανάλωση αμφιβόλου ποιότητας σκευασμάτων, εξυπηρετώντας παράλληλα συγκεκριμένα συμφέροντα του εξωτερικού.
«Θα το παλέψω μέχρι τέλους», ανέφερε, εξηγώντας πως έχει καταθέσει ήδη σχετική πρόταση στο υπουργείο Υγείας. «Αν δεν ενισχύσουμε τα φάρμακα, που παράγονται στην Ελλάδα, και τους εργαζόμενους, τότε θα πάμε στις λύσεις των προηγούμενων υπουργών με τα γενόσημα από την Ινδία, το Αμπου Ντάμπι ή το Πακιστάν», εξήγησε ο ίδιος, «δείχνοντας» προς το μέρος συγκεκριμένων υπουργών που προσπάθησαν να επιβάλλουν στους Ελληνες την κατανάλωση αμφιβόλου ποιότητας σκευασμάτων, εξυπηρετώντας παράλληλα συγκεκριμένα συμφέροντα του εξωτερικού.
Ο πρόεδρος των ΑΝΕΛ αναφέρθηκε και στο clawback (μηχανισμό αυτόματων επιστροφών), τονίζοντας πως θα «πρέπει να σπάσει ο προϋπολογισμός του στα δύο. Δηλαδή, τα φάρμακα να έχουν το δικό τους προϋπολογισμό και άρα το δικό τους clowback. Δεν μπορεί να μπαίνει το ΦΠΑ μέσα στο clowback».
Συμπλήρωσε, χαρακτηριστικά, πάντως πως τα φάρμακα «πρέπει να εξαιρεθούν από το clowback και να μπορέσει έτσι να προχωρήσει η ελληνική φαρμακοβιομηχανία».
Στόχος του Πάνου Καμμένου, όπως ο ίδιος είπε, είναι να «δώσουμε στις ελληνικές φαρμακοβιομηχανίες μία ανάσα για να μπορέσουν να επιβιώσουν. Και, βεβαίως, να σταματήσουμε την εξαγωγή συναλλάγματος».
Συμπλήρωσε, χαρακτηριστικά, πάντως πως τα φάρμακα «πρέπει να εξαιρεθούν από το clowback και να μπορέσει έτσι να προχωρήσει η ελληνική φαρμακοβιομηχανία».
Στόχος του Πάνου Καμμένου, όπως ο ίδιος είπε, είναι να «δώσουμε στις ελληνικές φαρμακοβιομηχανίες μία ανάσα για να μπορέσουν να επιβιώσουν. Και, βεβαίως, να σταματήσουμε την εξαγωγή συναλλάγματος».
Ο πρόεδρος των ΑΝΕΛ συνέδεσε το θέμα των φαρμάκων με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν συνολικά οι ελληνικές εταιρείες, ξεδιπλώνοντας το πρόγραμμα του κόμματός του τόσο για τις επενδύσεις όσο και για τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας για την πληττόμενη ελληνική κοινωνία.
«Εμείς είμαστε υπέρ της δημιουργίας ζωνών χαμηλής φορολόγησης για βιομηχανίες που θα εγκατασταθούν σε κλειστά βιομηχανικά πάρκα. Η Β' Θεσσαλονίκης αυτή τη στιγμή είναι νεκρή βιομηχανική περιοχή, όπως ο Βόλος, η Θήβα και άλλες περιοχές. Γιατί να μη δώσουμε τη δυνατότητα να έρθουν λεφτά από έξω για να γίνουν επενδύσεις;», υπογράμμισε ο ίδιος, τονίζοντας πως «ήρθε η ώρα να έρθουν πίσω φαρμακοβιομηχανίες ελληνικές, εταιρείες με λιπάσματα και άλλες. Πιστεύουμε στην ιδιωτική οικονομία, θα βοηθήσουμε σε μία κυβέρνηση συνεργασίας με τον ΣΥΡΙΖΑ και είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους ζητάμε να μας ψηφίσουν».
«Εμείς είμαστε υπέρ της δημιουργίας ζωνών χαμηλής φορολόγησης για βιομηχανίες που θα εγκατασταθούν σε κλειστά βιομηχανικά πάρκα. Η Β' Θεσσαλονίκης αυτή τη στιγμή είναι νεκρή βιομηχανική περιοχή, όπως ο Βόλος, η Θήβα και άλλες περιοχές. Γιατί να μη δώσουμε τη δυνατότητα να έρθουν λεφτά από έξω για να γίνουν επενδύσεις;», υπογράμμισε ο ίδιος, τονίζοντας πως «ήρθε η ώρα να έρθουν πίσω φαρμακοβιομηχανίες ελληνικές, εταιρείες με λιπάσματα και άλλες. Πιστεύουμε στην ιδιωτική οικονομία, θα βοηθήσουμε σε μία κυβέρνηση συνεργασίας με τον ΣΥΡΙΖΑ και είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους ζητάμε να μας ψηφίσουν».

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.